10 Eylül 2007 Pazartesi

DETOKS ETKİSİ

Yazın son günlerini yaşarken Ramazan gelmeden son haftasonu keşfimizi de yapmış bulunuyoruz. Can Canın uzun bir karasızlığından sonra cumartesi akşam Silivriye arkadaşlarımızın köyüne gitmeye karar verdik Pazar akşamı Silivride düğün olması da isabet oldu.Köye varışımız saat 23.00'ü buldu. Dört aile hep beraberdik. Beyler araba kullanmaktan ve haftanın yorgunluğundan olsa gerek yemekten sonra televizyonun karşısında uyup kaldılar. Biz dört bayan da sabah 04.00' ü bulan okey oyununa takıldık. Köyün havası çivi gibi iliklerimize kadar dondurdu bizi. İstanbulun o taraflarına akşamları kış gelmiş gibiydi. Aile büyükleri temiz havanın etkisinden erken uyanabileceiğimizi söyledi ama bizlerin yorgunluğu öyle bir gecede geçecek gibi değldi. Öğle saatlerinde yaptığımız kahvaltıdan sonra, bahçeden domates ve biber topladık, elma koparttık; aile büyüklerinin önderliğinde Çatalca ve Silivrinin köylerini gezdik. Karadenize yaklaşırken yeşilin ve ormanın sıklaştığını, bu kadar yakınlarda böyle bakir yerler olduğunu gördük. Gezimizin son durağı Ormanlı köyü oldu. http://www.ormanlikoyu.com/ Bize bu kadar yeşillik yeter artık geri dönelim derken; birdenbire orman bitti ve karşımıza Karadeniz çıktı. Arabadan inip hemen ayakkabı ve çoraplarımı çıkardım. Uzun zamandır ayağım kuma değmemişti :)... Ayaklarımızı ıslatalım derken yol arkadaşımız 5 yaşındaki Diloş ile dizlerimize kadar ıslandık (arkadaşımızın şeker kızı). Uzun uğraşlar sonucu Can Can da ayakkabılarını çıkarıp kuma basmaya ikna oldu. Diloş'la beraber elinden tutup zorla ayaklarını da denize soktuk. Biz eğlenirken gelen kocaman bir dalga Diloşumu sırılsıklam yaptı, tabi Can Can ve bende nasibimizi aldık. Önce endişelendim annesi üzülür diye ama arkamızı döndüğümüzde altı kişinin kahkahalarla bize güldüğünü görünce bizde onlara katıldık. Bütün fazla elektriğimizi, negatifliğimizi, yorgunluğumuzu Karadenizin haşin sularında bırktık.
Akşam da düğünümüzü yapıp, annemleri de alarak evimize döndük. Ve yoğun geçecek bir iş haftasına başlamak için gözlerimizi kapattık.................

9 yorum:

Adsız dedi ki...

Karadeniz gibisi yok. Biz de o kadar dolaştık ama o yoğun yeşiiliği hiç bir yerde göremedik. Ne güzel bir gezi olmuş.Kış hazırlıklarını da yapmışsın bu arada. Ben de bu gün biliyorsun bizim pazarımız , bamya , domates aldım derin dondurucuya koymak için. Ama önce akşamın çorbasını halletmeliyim. Pazar acaip pahalıydı. Malum ramazan ya. Öptüm seni hayırlı ramazanlar

Adsız dedi ki...

merhaba canım, nasılsın?
uzun zaman oldu ben de bir hafta oldu başlayalı işe ama bir türlü işlerimi yoluna koyup başlayamadım ziyaretlere:)
ne güzel ya her hafta sonu geziyon:) ben bu kadar gezemiyorum :) güzel vakit geçimişsin mutlu oldum canım:)
ramazan ile aran çok iyidir umarım..
iftar sofralarını özlemişim ben:)
kendine iyi bak canım görüşürüz inşaallah...

Adsız dedi ki...

bende büyükçekmece mimarobada oturuyorum.gerçekten bu taraflar oldukça serin oluyor. sanki istanbul değil de başka bir şehir gibi :))
ne güzel zamanlar geçirmişsin,sevindim.
hayırlı bayramlar diliyorum sana.
sevgilerimle.
ayrıca yeni bloğun hayırlı olsun arkadaşım.

Adsız dedi ki...

merhaba canım..
yeni haberler umuduyla geldim bloğuna ama sen de bayağı sallamışsın benim gibi:)
iyimisin canım? ben iyiyim elhamdülillah kızım da iyi Allaha şükür..
bayramda nerelere gittin onları yaz hadi bekliyorum canım:)
öpüyorum seni görüşürüz.

Adsız dedi ki...

merak ettim, uzun zamandır yoksun, umarım her şey yolundadır. Sevgiyle

Adsız dedi ki...

selamın en güzeliyle
yeni yerin hayırlı olsun sevgli arkadaşım defalarca ziyaretine geldim ama okadar yoğunum ki birşey yazmadan çıkmak zorunda kaldım hep.tüm güzellikler sen ve sevdiklerinle olsun
not: iyki diloşun annesi ben değilim ,ne demek istediğimi asfur çok iyi bilir:)

Adsız dedi ki...

SELAM CANIM UZUN ZAMANDIR ZİYARETİNE GELEMEDİM İNŞALLAH İYİSİNDİR
MAŞALLAH GÖRDÜĞÜM KADARI İLE GEZİLERİN DOLU DOLU GEÇİYOR MAŞALLLAH

ALLAH A EMANET OL..................

Adsız dedi ki...

SELAM CANIM HAYIRDIR HİÇ SESİN YOK
ARADA BİR SELAM VER İNŞALLAH SELAMETTESİNDİR


ALLAH A EMANET OL .........

Adsız dedi ki...

Bin damla serpilsin yüreğine, bin mutluluk dolsun günlerine, binbir hayalin gerçekleri bulsun, her türlü duaların kabul olsun, kandilin mübarek olsun...