29 Ağustos 2007 Çarşamba

ŞURDAN BURDAN

Sıcak yaz günleri su gibi akıp gidiyor. Farkında değilim neredeyse 15 gün olmuş yazı yazmayalı. Evde yine kış hazırlıkları yapmaya başladım. Geçen seneden değişiklik yaparak bu sene şeftali de koydum. Kışın komposto pişiririm düşüncesiyle. Her sene yaptığım gibi; vişne, domates, mısır, erik, bezelye ve közlenmiş kırmızı biber yine stokladım dondurucuya. Menemenlik konservelerimi de hazırladım, artan biberlerden de ilk defa turşu kurdum. Tabi bu sıcaklarda hemen oldu, yemeye başladık bile :)



Cumartesi akşam arkadaşlarla dışarı çıkalım dedik. Gittiğimiz ilk yerde arkadaşlar biz bu menü ile doymayız dediler ve kokoreççinin yolunu tutullar tabi bizde peşlerinden. Israrlarımız sonucunda üçüncü yarımda dur diyebildik bizim beylere. Yoksa dördüncü de gelecekti ama garsonu uyarmak zorunda kaldık. Ben yemediğim için benim payımı yediklerini de söylediler ama biz kanmadık tabi ki. O yoğun kokoreç kokusunun ardından kendimizi açık alana attık ve tavla partisi ile pazar gününün ilk saatlerini karşıladık.



Pazar günü de teyzemlere davetliydik. Yeğenim Amerikadan geleli neredeyse bir ay olu ama biz daha gidip göremedik bile. Aradan o işi de çıkarttık.

Yavaş yavaş en sevdiğim mevsimlerden biri gelmek üzere. Ramazanı doğumgünüm ile karşılayacağız hayırlısıyla. 30'a az kaldı :)............

Hiç yorum yok: