17 Ağustos 2007 Cuma

EV-İŞ-EV YOLCULUKLARI

Bu hafta üzerimde acayip bir uyuşukluk var. İşyerinde mesai 9.00'da başlamasına rağmen 9.30'dan önce ofise ulaşamıyorum. Okulların tatil olmasıyla fazla trafik olmamasına rağmen hep geç kalıyorum. Sabahları uyanamıyorum. Dolayısıyla akşam olunca mesaiye geç başladığım için vicdanımı rahatlatmak adına işyerinden yarım saat geç çıkıyorum. Bakalım ne zamana kadar devam edecek.
Yazın sonuna geliyoruz artık herhalde. Evime artık karanlıkta gidiyorum. Bu da bana göre kışın belirtisi. İşallah bu kış kar yağar. Bu sıcak günlerde istenebilecek en iyi dilek herhalde :)
Evden işe minibus, otobüs ve tramvay gibi bütün toplu taşıma araçlarını bir saat içinde kullanıyorum. İşten eve gelmek için ise bazen sadece otobüse binip yarım saat kadar evime yürüyorum. Hani maksat spor olun.
Bu günlerde yolculuğuma eşlik eden kitap Rhonda Byrne'nın ''The Secret'' (SIR) kitabı. Dünya listelerinde en çok satanlar arasında yer alıyor. Mutlaka okuyanlar vardır. Kitapta yazılanları islamiyetle bağdaştırdığımızda yada işin islam tarafından baktığımızda zaten varolan şeyler olduğunu görebiliyoruz. Tabi bu benim düşüncem. Kitabın bitmesine az kaldı bakalım SIR çıkacak mı ortaya.................
Hayırlı Cumalar

3 yorum:

Adsız dedi ki...

''Sır'' ı bende okudum. Ne yalan söyleyeyim hiç de bilinmedik bir şey gibi gelmedi bana. Sana katılıyorum. Bu kış inşallah bol bol kar yağar. İklim beni korkutmaya başladı. Doğaya yaptığımıza dönüp o da bize yapıyor. Ona o kadar kötü davrandık ki. Öptüm seni kendine iyi bak

Adsız dedi ki...

merhaba canım:)
valla ne yalan söyliyim bu aralar hiç kitap okuyamıyorum, aslında düşünürsem yaklaşık 2 saatte varıyorum bu aralar eve çok rahat kitap okuyabilirim belki ama ben otobüste kitap okumaya başlayınca midem bulanıyo:(
evet ben de katılıyorum Rabbim fakire fukaraya yardım etsin tabi de kar yağmasını ben de istiyorum lapa lapa yağan karı sıcacık evimin camından izlemek ve eşimle sohbet edip kızımın oyuncaklarıyla oynamasına eşlik etmek:)))) istekler çok da bakalım:)
kıs havuza da gidemiyorum kaç haftadır, annem köye gidince çocuğa babası bakıyor ya şimdi koşturarak eve gidiyom:)
öptüm kendine iyi bak..

Adsız dedi ki...

beraat gecen hayırlı olsun canım