11 Ağustos 2007 Cumartesi

.....

- Bir kandil daha geçti, ramazana az kaldı hayırlısıyla.
- Yine sıcaklar geldi, pişiyoruz.
- İşyerinde iki gün elektrikler yoktu sıcaktan fenalık geçirdik ve hiç bir iş yapamadık. Buna rağmen nöbet yerlerimiz olan ofis masalarımızı terkedemedik.
- Annemin amiliyatı kesinleşti. Birkaç kontrolden daha geçtikten sonra son karar verilecek. İşallah iyi olur.
- Artık haftasonu için plan yapmıyorum. Akışına bıraktım....
- Gözüme bir kampanya ilişti yardım etmek isteyenlere duyurulur;

http://www.halklailiskiler.com.tr/detay.asp?id=2862

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Selamlar, tasinmissin, yeni evinde hayirli olsun, burasida güzel olmus yani, blogcu bu calismalarindan cok kisiyi kaybedecek gibi zaten:)
Allah kolayliklar versin sicaklarda calisanlara.
Annen icin cok gecmis olsun, insallah kisa sürede iyilesir.
Hafasonu bende plan yapmasam iyi olur sonra plan olmaiynca dahada geriliyor ortalik..
Sevgiler..
www.kelebekk.blogcu.com

Adsız dedi ki...

merhaba canım,
Annene acil şifalar dilerim inş. rahat geçer ameliyatı...
hafta sonlarını iple çekiyorum
ama evimde oturup hiç bir yere çıkasım gelmiyoor:))
tabi ara sıra gezmek de iyi geliyor insana ama ne bilim işte:)
canım 1 yasin aldım demişsin Allah razı olsun inşaallah...
Rabb,m gönlüne göre versin..
evet bir kandil de kaydı avuçlarımızdan hakkını veremeden....
Ramazana çok az kaldı çok güzel...
iftar sofralarını özledim ben:)
canım kendine ii bak görüşrüz...

Adsız dedi ki...

Evet ya Ramazan yaklaştı, bizim tatilin de sonuna denk geldi. O yüzden erken döneceğiz. Yani Ramazanın birinci günü burada oluruz. Bi keresinde yazlıkta tutmaya kalktık ta hiç olmadı. Annene şimdiden geçmiş olsun. Tez zaman da atlatır inşallah. Öptüm seni

Adsız dedi ki...

merhaba arkadaşııım:)
Allah razı olsun tekrar
Rabbim gönlüne göre versin inşaallah...
senin de cuman hayır ve bereket ile geçer inşaallah arkadaşım..
sevgiler..