28 Temmuz 2007 Cumartesi

ÖYLESİNE...........

(Yoğun geçen bir haftanın son gününde geleceğe dair küçük bir umut vardı içimde. Ama akşamın ilerleyen saatinde herşey silindi.)

Anlamsız ve karışık bir giriş cümlesi oldu ama ilerde okuduğumda bana birşeyler hatırlatması için not düştüm. Hafta sonu gezme planları yapmıştım kendi kendime ama akşam Fransa'dan dayılar geldi. Haftasonu bizdeler. Aslında iyi oldu uzun zamandır misafir ağırlamamıştık. Misafir gelince evdeki yiyeceklerde bir artış oluyor. O kadar yemek yapıyorum yine artıyor. Misafir bereketiyle gelir derler ya ondan herhalde.
Akşama küçük yeğenlerin doğum günü partisi var. Tüm aile orada olacak. LC'den hediyelerini aldım. Gitmişken kendime de %50 indirimli ciciler aldım.
Annemin safra kesesinde taş vardı. Yaptığı bitkisel tedavilerle ve Çatalcadan aldıkları su ile galiba taş düşmüş. Tomografi sonucunu kendi yorumlamış ''Taş bitti'' diye sevinçle beni arıyor. Asıl sonuç salı günü doktorun yorumuna göre belli olacak tabi. İşallah ameliyatlık bir durum yoktur.

Bu ay tekrar izne çıkmak istiyorum. Dişçiye,jinekolaga,göz doktoruna gitmem gerekir. Ama hep erteleyip duruyorum. İzinde nasıl olsa biryerlere gidemeyeceğiz bari işlerimi halledeyim düşüncesindeyim ama bakalım evdeki hesap çarşıya uyucak mı.



NOT:Arkadaşlarım bana yorum gönderemiyor galiba. Ben bir sorun göremedim, herşey normal inanın sebebini bilmiyorum.

5 yorum:

Adsız dedi ki...

inşallah maşallah diyerek , yorum yazmaya başlıyorum. Çünkü geçen gün o özene bezene yazdığım destan gibi uzun yorum gidince çok üzülmüştüm. Ben de bu aralar kendime zaman ayırmak istiyorum. Bir hay huy içinde günler geçiyor. Ordudan geldim geleli bana bir şeyler oldu, yemek yapma isteğimi kaybettim, canım hiç yemek yapmak istemiyor. İnşallah yaz rehavetidir. Haytında , sayfanın başına koyduğun kasımpatları kadar renkler diliyorum. Sevgiler sana

Unknown dedi ki...

ne güzel telaşlarınız var. ve ne kadar güzel sıkıntılarınız. Hayat her gün her insanın nasibine farklı şeyler düşürüyor. Bir gün keder, bir gün mutluluk. En insan yanımızla, en nisyan yanımızı kullanıp hep olumsuz oluyoruz. Olumlu olan onca şeye kulak göz kapayarak. Hayatın size getirdiği şey her ne ise hepsinde huzur ve güzellik hissini yaşamanızı umuyorum. Sayfanıza kendiniz içiniz düştüğünüz not cok şeyler uyandırdı bende. Bir gün mutlaka... sabır sabır sabır..

(blogcudan dildade. Birde isimsiz yorumu deniyeyim. Belki gelir.)

Adsız dedi ki...

Annenize ve size geçmiş olsun,
Blogdan ayrılmanıza üzüldüm.Daha önce de "katilbalina" bazı sebeblerden ayrılmıştı :(,

Tatiliniz de hayırlı olsun şimdiden :)
"Mutluluk nelere veya kimlere sahip olduğumuza değil nasıl düşündüğümüze bağlıdır."

Adsız dedi ki...

merhaba canım,
ee bazen istediğin planları uygulamaya koyamadan vazgeçmek gerekiyoru ne yazıkki:(
ben iyiyim ya ama yoğunum pek ilgilenemiyorum blogla ne yazıkki..
git git insan kendine vakit ayırınca(bu sağlık ,le ilgili de olsa) (Allah bir hastalık vermesin tabi) kendini iyi hissediyor...
ben dişçi durumlarını bitirdim elhamdülillah:)
işte böyle arkadaşım...
görüşürüz..

Adsız dedi ki...

önce hayırlı kandiller sana ve tüm ailene, yazını tekrar okuyunca annene geçmiş olsun demediğim aklıma geldi bu vesile ile tüm iyi dileklerimi de gönderiyorum ona, seni çok öptümmmm