28 Temmuz 2007 Cumartesi

KARS GEZİMİZ 4 DÖNÜYORUZ :)

Dönüş yolumuz gidişimize göre biraz daha uzun sürdü; 24 saat kadar :). Sarıkamıştan geçerken temsili yapılan anıtı fotoğrafladık. Karşıda da heybetli bir biçimde Allahü Ekber dağları duruyor. Gidiş ve dönüşte de dağların arasından geçerken gözlerim doldu ve ürperdim. Allah tüm şehitlerimize rahmet eylesin.
Amasy ya da uğramadan edemedik. Can Can haşhaşlı ekmek almak istedi ama akşam üzeri olduğu için kalmamıştı. Fırıncı yarın gelin dedi. Ben de ''Taa İstanbul'dan ekmek almaya geldik ama kalmamış, napıcaz.'' dedim. 'Erken geleceksiniz'dedi. Biz de 'Peki' deyip geri döndük. :))
Tokatın girişinde biraz dinlenelim dedik ama biraz fazla olmuş galiba. Yaklaşık 6 saat arabada uyumuşuz. Kahvaltımızı yapıp yolumuza devam ettik. Öğlen gibi evimize sağ salim ulaştık.
Akşam da annem elinde bir tepsi haşhaşlı ekmek ile geldiğinde şanslı bir aile olduğumuza şükrettim .............

2 yorum:

Adsız dedi ki...

aaa niye taşındın ayol...
hadi bakalım hayırlı ugurlu olsu zamannnnn
elimizde oş geldik ammaaa bir dahaki gelişte kahvemizlen geiriz...
oh valla biz çıkamıyoruz millet macera yapıyoo yaaaa :(
şaka bir yana oh dinlendin vallahii :)))))

Adsız dedi ki...

yorum gönderemedim galiba, koca bir yorum yazmıştım