28 Temmuz 2007 Cumartesi

OKUDUM BİTTİ


...Evrensel boyutta ele alınmış bu kitapta ünlü kişilerin başarı serüvenlerini ve mutluluk sırlarını okuyacaksınız. Eğer hedefiniz zirveye çıkmak ve orada kalabilmek ise, kitabın sayfalarını çevirirken,düşüncelerinizi yeniden tahlil edecek; içinizdeki gücü, stratejilerle yönlendireceksiniz. Gerisi size kalmış…
Walpole'ün dediği gibi: “İnsan ne için yaşıyorsa, onun büyüklüğü ve önemi kadar yükselir…”
Ayşe Şen
İstanbul - Mayıs 2007
Kaynak:
ZİRVEDEKİ YAŞAMLAR/AYŞE ŞEN

Bir aydır elimde olan ve en kısa zamanda tekrar okunacaklar arasında olan harika bir kitap. Aşağıda kitaptan bir not yazdım;
Mehmed Âkif hasta yatağındaydı. Genç bir ziyaretçisi sordu: "Efendim, merak ettim. Safahat'ın içinde İstiklâl Marşı yer almamış, niçin?.." Mehmed Âkif cevapladı: "O benim değil ki yer alsın; milletimindir!.."
Yazarın ''Gerçek Yaşam Öyküleri'' adlı bir kitabı daha varmış. Bulursam onuda alacağım.
Tavsiye ederim..........

3 yorum:

Adsız dedi ki...

merhaba canım
demin bi yorum yazdım ama sanırım göndermeyi beceremedim
tekrar yazıyorum:)
kiyap içeriği güzel görünüyor
en kısa sürede okumak isterim..
iyisindir umarım canım öpüyorum..

Adsız dedi ki...

Tebrik ederim,
Net le tanışalı 3 yılı geçiyor asla bir kitap okuyamadım.Hala okuyan arkadaşların varlığı hem hayranlık hemde saygı uyandırıyor.

"İnsanlık Tarihinde Yıldızın Parladığı Anlar " Stefan Zweig'den
umarım okuma şansınız/vaktiniz olur.
Ayşe Şen'in okuduğunuz kitabıyla ayni içerikte,farklı hayat/hikayeler ve müthiş bir performans bulacaksınız.Belki sizde yazarın tüm kitaplarını bir çırpıda okuyanlardan olabilirsiniz çünkü çok sürükleyici bir yazar.

Adsız dedi ki...

Bahsettiğiniz gibi gerçekten çok güzel bir kitap. Bende tavsiye ediyorum.